2010. július 2., péntek

Az első


Az ember akármilyen idős,mindig van az életében,amit először csinál.Hát én most megkezdem a blogirást,egyenlőre kinlódva-szenvedve,a technika miatt.De remélem hamar belejövök.
Az első bejegyzésemnél hadd mutassam be az első ékszeremet,amit álmodtam.Vagyis,teljesen váratlanul érkezett a tudatomba,mintegy utat nyitva a többinek:formák,vonalak,hangulatok.Amiket azóta tudatosan megfogok és "legyártok".Hogy a homályból,a kavargó gondolatokból kiemelve,letisztultan láthassam,láthassátok.
Szóval az első:egy iv és kockák.
A kidolgozása még nagyon kezdetleges,azóta nagyon sokat fejlődtem.Végülis talán éppen egy éve,hogy ezt elkészitettem.Az a tervem,hogy bekereteztetem és kiteszem a "műhelyem" falára.Nem azért,mintha olyan gyönyörűséges lenne,hanem azért,mert számomra az a pillanat örök,mikor megnyilt az út.
Ne ijedjetek meg,nem fogok ilyen nagy szavakat használni az ékszereim bemutatásánsál(Vagy mégis?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése