2010. október 21., csütörtök

Dijat kaptam

Megvannak a dijhoz tartozó szabályok,de ezeket én most fel fogom rúgni.
Nem azért,mert feltűnési viszketegségem van,vagy mert lázadó vagyok és nekem mindent másképp kell csinálnom.Hanem,mert...hm.Miért is?Egyrészt nem fogom tovább adni a dijat,mert az általam látogatott,egyenlőre nem sok blog merész álmodója és kivitelezője azt hiszem már megkapta ezt a dijat.
A nem tudom hány szabály felsorolását is kihagyom,csupán egyet tartok be:azt,hogy  Juppától kaptam a dijat.Az ő blogjára rátalálni nagy élmény volt.A Meskáról "ismerem",de a Meska boltja után a blogját olvasni kiteljesedés volt.Belecsöppentem egy varázslatos mesevilágba,ahol versben mondja el az alkotásainak lényegét
Na,hol van még szabály,hadd rúgjam fel:magamról sem fogok hét dolgot felsorolni,mert nem jutott több eszembe
1.Javithatatlan álmodozó vagyok
2.Egy időben cukrász szerettem volna lenni,mig rá nem jöttem,hogy bármennyi gyakorlás után is képtelen vagyok a tortákat szimmetrikusra csinálni.
3.Szeretem a vadlibákat,ha meghallom a gágogásukat,sokszor megállok és gyönyörködöm a vonulásukban.Aki tudja,hogy emögött milyen rend és szervezettség van,az csodálni fogja őket.
4.Lehet,hogy ezt van,aki irigyli tőlem:filigrán alkatomnak köszönhetően bármikor bűnbe eshetek egy tábla csokival,vagy sütivel,nem fog megmutatkozni a kilóimon.

           
  

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Szuper, hogy felrúgtad a szabályokat, ráadásul ilyen frappánsan! Lám, lám, micsoda hasonlóság van a tehervagonok és a vadlibák között...

    VálaszTörlés