2011. február 6., vasárnap

Igazi kreativ dij

Nem névre szólóan és nem linkel és nem mindenféle egyéb szabállyal kaptam egy dijat.
Aki időnként ide téved,láthatta,hogy mi problémám van a dijakkal.Azon kivül,hogy jól eső érzés,ha kapja az ember,mert szerintem valamiféle elismerés és ki nem szeretné,ha elismerik.Szóval ez a része tetszene,de az a sok fantáziátlan szabály!
Ezért örültem Ágnes dijának,amit ő maga kreált,mindenféle szabály nélkül,pusztán kifejezve a köszönetét az őt olvasóknak.Vagyis ezúttal egy kreativ olvasó dijról van szó.Azt nem tudom,hogy mi olvasók mennyire vagyunk kreativak,de a dijat mindenképpen egyedinek és kreativnak találom,köszönöm!

1 megjegyzés:

  1. Ugy gondoltam, amikor csinaltam, hogy ha a blogger kreativ, akkor aki ratalal es szivesen olvassa ezaltal O is az lesz, kreativat olvaso:)
    Nagyon orulok, hogy kihelyezted es , hogy tetszett!

    VálaszTörlés