2011. április 21., csütörtök

Ihlet

Többször jártam már úgy,hogy mikor fülön csip az ihlet,mintha egy ajtó nyilna meg,belép a tudatomba egy új forma és vele együtt millió forma ad hirt magáról.De ez csak egy pillanatig tart,arra gondolok,ezt az új formát,ami jött,a végtelenségig lehet variálni.A következő pillanatban becsukódik az ajtó és jó,ha egyet megmentettem,áthoztam,azt az egyet,ami jelentkezett.Úgy járok,mint amikor valami nagy tömeg akar kimenekülni egy szűk ajtón,tülekedés és káosz lesz,ahelyett,hogy nyugodtan,de gyorsan vonulnának ki,mert ez igy sokkal hatékonyabb lenne,mint a hirtelen kapkodás.Na,de én nem is kapkodok,mert gyakorlatilag nincs is idő rá.Vagy,mintha egy óriás tölcsért helyeznének a tudatomhoz és a rengeteg "anyag","tudás"(nem tudom,hogyan nevezzem)fennakad a tölcsér szűk szájánál,mert nem férnek át egymástól.
Igy marad nekem az az egy-egy,ami a legerősebb

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jól ragadtad meg a lényegét annak a pillanatnak, amikor "kapunk valamit". :)
    Azt hiszem, nem akad fenn semmi, csak lineálisan lesz hozzáférhető. Amikor eljön az ideje. Mind ott sorakozik a tudatod raktárában, és vár a sorára. :)
    Ami már formát kapott, az gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a szavaidat,tanitásodat!

    VálaszTörlés
  3. Mindig "gondban vagyok" ha nálad járok, mert a szokásos szép, gyönyörű, stb.jelzőket nem találom elégnek, megfelelőnek! Ezért inkább annyit mondok, hogy megérint mindig, amit magadból megmutatsz, legyen az üveg, fém, szín, gondolat. Köszönöm, hogy megosztod őket.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen,ez nagyon jól esett!

    VálaszTörlés
  5. Forditasnal rennngeteg szo veszit a kifejezo kepessegebol, irtam mar..Nalad borzasztoan ervenyes a unique , ami igy ervenyes, nem leforditva, mert az vagy Marianna!

    VálaszTörlés
  6. Hát köszönöm ezt a szót igy forditás nélkül.
    Ahogy nézegettem az angol szöveget,találkoztam ezzel a szóval,mindjárt kaptam rajta,került mindjárt a forditóba,hogy mit is jelent.Ó,csak ez az elcsépelt szó,hát ez igy nem is érdekes.Igen,magyarul egészen mást jelent,magyarul van értéke.

    VálaszTörlés
  7. Ismét lenyűgöztél! és a monitor előtt ülve csodálom szépséges ékszereidet.
    Neked is Kellemes Ünnepeket Kívánok!

    VálaszTörlés
  8. tetszenek ezek a jatekos ekszereid! Kinyilnak, bezarkoznak, elindulnak, visszaternek.....de mindig harmonikusak.

    VálaszTörlés