2011. október 10., hétfő

Galaxis



Nagyon régen, vagyis nagyon az elején készült még ez a forma, a Galaxis nevet kapta, mert bár hihetetlenül egyszerű, mégis van benne valami titokzatos a világmindenség titkaiból. Nem tudom hány nyaklánc formám van még fülbevaló nélkül, de megint úgy jártam, hogy kérték a nyaklánchoz a fülbevalót, és abban a pillanatban megjelent a fülbevaló a gondolataimban, és attól a perctől kezdve szeretem. Ezért mindjárt neki is ültem, hogy előhozzam. Teljesen olyan lett a valóságban is, mint a gondolataimban, és a valóságban is nagyon megszerettem. Ehhez a nyaklánchoz pedig ez és csakis ez a fülbevaló illik.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon találó a neve! Nekem a fülbevalókról az atomok elektronhéja jutott eszembe - hiába, nem csillagász vagyok :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik! Egyszerű, de mégsem :)

    VálaszTörlés