2013. február 12., kedd

Kütyü és alkotás


Némi megújúláson mentem keresztül, ugyanis monitorcserére került sor. Nem tartozom a kütyümegszállottak sorába, de ami régi, az régi. És hogy mi köze van ennek az alkotásaimhoz? Hát csak annyi, hogy más szinben látom őket és ez egyáltalán nem tetszik. A blogom is zavaróan sötét lett, persze mi más is lehetne a fekete, de a fotóim is oly haloványan viritanak ki belőle. Elbizonytalanodtam, arra gondoltam ki mit láthat a saját monitorján, és pár messzire vezető gondolat : ennyi a látás, csak magunknak látunk, a másik mást lát ugyanabban. Na de igy hogyan adjam át hitelesen a szineket?! Persze eddig is mindenki magának látta, amit látott, függetlenül attól, hogy én azt hittem élethűen tálalok.
Ha már ilyen felemás hangulatban vagyok, jöjjön ez a nyaklánc, megalkottam, lefotóztam, forgattam, nézegettem, feltöltöttem az Etsyre és most jöttem rá, hogy mi nem tetszik benne: túl rövid a lánc. És mindjárt lőttek az összhangnak.

2 megjegyzés:

  1. Én is épp így jártam, amikor monitort váltottam. Vannak olyan programok, amelyekkel lehet javítani a képeid minőségén, színtelítettségen, élességen, sötétségen stb. De egy idő után megszokja a szemed az újat is. :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, lett még pofozva egy kicsit a dolog, és egész jó lett az eredmény, a többit most már csak meg kell szokni.

    VálaszTörlés