2010. november 13., szombat

Bombázó

Egy hasonló fülbevalót már készitettem,de az egészen más hangulatban,más ötletből született.A hasonlóság csak a pici gyöngyök miatt van,amik továbbra is nagyon tetszenek.A mostani a legújabb kedvenc,kedves nekem.Mint leginkább,most sem láttam egészben,hogy milyen is lesz.Csak nekikezdtem és csináltam.Meg is torpantam közben,amit nem szeretek,mert úgy érzem elsuhan a dinamizmusa.De ő vezette tovább a kezem,gyűrtem,csavartam a drótot és lassan előjött,ami addig csak lappangott a gondolataimban.
A hasonló füli,az Absztraktfürt bejegyzésénél irtam,hogy kiváncsi vagyok kerül-e gazdája,kell-e valakinek ilyen fokú aszimmetria.És bizony azóta van gazdája és úgy hiszem jó helyre került,mert úgy jellemezte,hogy élettel teli.Nekem ez azt jeleni,hogy a viselője látja és érzi,hogy mi van beletéve.

2 megjegyzés:

  1. Annyira tetszenek a szinek es a formaik is amit alkotsz.Nagyon lukteto, izgalmas ez a mostani, de az elozo is csodalatos.

    VálaszTörlés
  2. Örülök,hogy tetszik a munkám!
    Minden új bejegyzésednél"járok"hozzád és töltekezem.Úgy lenne kedvem közölni is ezt egy-egy hozzászólásban,de nem tudom megfogalmazni.Sokszor olyasmit irsz,amit én is irhatnék,mert én is úgy gondolom vagy érzem.Leginkább egy megnyugtató érzés suhan át rajtam,hogy nem vagyok egyedül a gondolataimmal.

    VálaszTörlés