2011. június 11., szombat

Etsy avatar

Rám várt nagyobb feladat, a jó kis tornázással, vagy a férjemre, a megfelelő pillanat elkapásával, nem tudom.
A megfelelő pillanat sikerült,de belelóg a képbe a szomszéd háza, vagy az én lábam lóg bele a házba ,nézőpont kérdése.
Gondoltam a Tisza töltés jó háttér lesz,egy szép cigánykerék, mögöttem pedig a vééégtelen égbolt.Ja, ehhez képest belelógnak a március végén még kopár fák.Ráadásul kirepültem a képből.
Elkéstél !
Na, mehet?
És végül a kiválasztott.Meg közben, meg előtte, meg utána sok próbálkozás, meg egy kis izomláz.
Az ötlet még mindig tetszik, a kivitelezés még mindig nem teljesen.Ha esetleg amatőrnek tűnik, az csak azért van, mert amatőr vagyok.
És, hogy miért pont ez?Nagyon is jellemző rám, és nem-e pont azért van az avatar.
A mozgás örömét hirdetem, és a világba való beilleszkedésemet is hűen tükrözi.

5 megjegyzés:

  1. Ez jó:))) Hű én már igen csak régen cigánykerekeztem... de kedvet kaptam:)))

    VálaszTörlés
  2. én is! volt mikor végig cigánykerekeztem az utcán, az sem érdekelt, hogy mások csak lábon járnak ott(néztek rám furán, hisz komoly felnőttek nem csinálnak ilyet:D)...azt hiszem kicsit berozsdásodtam azóta...öröm "nézni", hogy te így pörögsz. meg ne állj! :) nekem is megint be kellene indulnom ezen a téren.

    VálaszTörlés
  3. Oh,sajnos már én sem cigánykerekezem csak úgy, ha kedvem szottyan, mint régebben.Ez csak a kép miatt történt

    VálaszTörlés