2011. november 6., vasárnap

Etsy

Egy alkotás motivál most arra, hogy irjak az Etsyről. Ha azt mondom, egy hatalmas online piactér, nem mondtam vele semmit. Hogy is lehetne elmondani azt a végtelen kreativitást, alkotókedvet, saját bejáratú kis és nagy művészeket és a mindezt egybefogó kézügyességet, amivel anyaggá gyúrjuk a szellem késztetéseit?! Azt mondom a világ minden tájáról és megint nem mondtam semmit. Hogyan képzelhetem el a világot, mikor itt mozgok pár száz négyzetkilométeren,esetleg egy-egy kirándulás, nyaralás alkalmával megyek ezen túl. Mi az, hogy Hong Kong? Csak egy név egy nyüzsgő metropolisról. Csak egy cim egy vásárló adataival és itt véget ér a fantáziám.
Nyolcszáz ezer bolt ( utolsó értesüléseim szerint, de javitsatok ki, ha nem igy van ), ismétlem 800 ezer bolt a világ minden tájáról!! Vannak ismerőseim, akik azt mondják, lényegtelen, hogy sokan vannak az Etsyn, a te alkotásaid olyan egyediek, hogy nincs belőle másik, nincs hozzá hasonló. Ez eddig talán igaz is, csakhogy a nyolcszáz ezer boltos között bizony bőven lehet találni még teljesen egyedit, gyönyörűt és tökéletesen kivitelezett alkotásokat. És jöjjön most az az alkotás, amitől ma leesett az állam

Ő KrisDesignFSP németországból.

 Egyébként nem kell ilyen messzire menni, hogy az ember tökéletes kézműves alkotásokat találjon, hiszen Magyarországról is sokan vannak fent, csak egyetlen kép a rengeteg választhatóból
colettecolor  a szineivel

És hadd jöjjek még közelebb, számomra nagy öröm, hogy innen Vajdaságból is vagyunk fent, bár azthiszem egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hányan. De annál hivebben tükrözni, hogy vannak még akik kilátnak a mi agyondöngölt, sötét kis zugunkból. Innen a "bérces balkánról" indulunk meghóditani a világot!
 


Handmade brooch

Külön öröm számomra, hogy olyan alkotásokkal szerepelnek, ami nekem is nagyon tetszik. Játékos, szines, fantáziadús rRradionica. Megvan benne az a plusz, amit én keresek egy-egy alkotásban

4 megjegyzés:

  1. Jako lep post. Köszönöm szépen ;)

    VálaszTörlés
  2. Hűha, a gyöngyös lánctól nekem is leesett az állam! Colette munkáit már ismertem, rRecionica viszont újdonság. Köszönöm, hogy ajánlottad! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Erika, alakul a hetem!
    Igen, radionica munkáit (is) érdemes megnézni
    Köszönöm!

    VálaszTörlés