2012. július 6., péntek

Borzasok

Talán egy kicsit nehéz elhinni, de most jöttem rá, hogy mikor a zengzetes nevű Mini univerzumaim készültek, már akkor is a Borzalkák készülődtek. Olyan késztetést éreztem, hogy a hajszálvékony drótot valahogy lendületessé tegyem, meghajlitsam, mozgásba hozzam, de akkor hiányzott az a bátorság a kezemből, ami egyébként velem tart. Minek segitségével hajlitom, nyúzom, formálom az anyagot, miközben tudom, hogy azzá alakul, amivé megláttam. Tehát most itt van, csak egy pici nagy ötlet és bújnak elő sorban.




2 megjegyzés:

  1. Tőlem meglepő módon most nem a kékre, hanem a másodikra szavazok. Szerintem ahhoz megy a legjobban ez a borzas drót-keret, és az az igazi Artemis-szín :)

    VálaszTörlés
  2. Hm . . . érdekes meglátás, tényleg a narancs a kedvencem, de ezúttal nekem a kék tetszik a legjobban. De, hát, ha már több van, lehet válogatni.

    VálaszTörlés