2012. október 23., kedd

Boldogság molekula

Újra egy kis szivem csücske született. Egy bohém, szines és vidám nyaklánc. Egy - egy bogyócska a lánc végein, a láncon nincs kapcsoló, hanem elöl összeköthető, vagy éppen nem. Akkor szabadon lenghetnek, mint valami sál bojtjai. A fotózásához már segitséget kértem, mert mint a többi nyakláncot, ezt is szerettem volna bemutatni saját magamon, de nem tudtam a gépet olyan messzire tartani magamtól, hogy az összkép lássék. De akárhányszor a nyakamba tettem, mindig vidámság költözött belém.
A nevét nem én találtam ki, azt tőletek kaptam, de bocs, már nem emlékszem, hogy ki irta megjegyzéskén, de én most használom, mert nagy kár lenne parlagon hagyni.



 A nagy fotóckodás közepette született önarckép is, hű képe az aktuális megjelenésemnek, és a bogyócskák viselésének.

5 megjegyzés:

  1. Ez így olyan jó, hogy nem találok szavakat! Ezt tartsd meg, ez a nyaklánc TE vagy! :)Persze mindegyik valahol TE, mert belőled születtek, de ő valahogy mégis jobban jellemez téged! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Hogy megtartsam, az nem jutott eszembe, de hogy nagyon jó vele lennem, az biztos.

    VálaszTörlés
  3. Ide írom: Boldog Új Évet! És sok-sok hasonló gyönyörűséget még!

    VálaszTörlés