2011. július 13., szerda

Fülbevalók




Mindig sajnáltam, hogy egy-egy kész fülbevalót nem próbálhatok meg, hogyan fest használat közben, meg főleg a súlyát tesztelni a nehezebb, üvegből készült füliknél. Ma aztán "megvilágosodtam", eszembe jutott, hogy bár már évtizedek óta nem használok fülit,(mivel hosszú hajam volt és az mellett nem sok értelmét láttam) de az egyik fülemen nem fort be teljesen lyuk. Meg is próbáltam azonnal, talán sikerül bedugni és lám, sikerült ! Ahhoz képest, hogy lassan másfél éve lesz, hogy elkészitettem az első fülit Szaszi részére. És azóta folyamatosan voltak  ilyen gondolataim, hogy - de jó lenne látni, mit mutat, kit kellene lefülelni modellnek - ahhoz képest enyhén szólva is elég lassú volt a reagálásom.
Egy kissé meggyötörtem a fülem a füli cserélgetéssel, ráadásul jót nyavalyogtam a fotózással, hát én nem látok oldalra a fülemhez. Na, de jó lesz ez demonstrálásnak, szeretem láttani, hogy viselve hogyan néznek ki az ékszereim.

6 megjegyzés:

  1. -Köszönöm szépen !
    -Érdekes asszociáció, vércseppek !

    VálaszTörlés
  2. Teljesen ellentétes a színvilága az ízlésemmel, de mégis az első fogott meg a legjobban! :)

    VálaszTörlés
  3. Csodálatosak, legjobban nekem a harmadik tetszik:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem sem a szineim, de szeretem az elsőt, meg a harmadikat is, meg a másodikat is, meg a . . .

    VálaszTörlés