2011. július 5., kedd

Dijat kaptam

Még mindig tombol a nyár, újra beragyogott a blogomba egy kis napsugár.Ezúttal eraberától kaptam,aki szépséges babákat alkot.Érdekes felfedezésem volt a babákkal kapcsolatban.Párszor történt meg, ezért nem biztos, hogy általánositani kell, de szerintem van benne valami.A meskán megjelenő új boltosok babáit nézegetve és látva az avatar képen a saját arcukat is, megdöbbentő volt a hasonlóság.Az első ilyen élményem negativ volt, mufurc babák és egy mufurc női arc (már nincs a meskán).De hát mi mást is vihetnénk az alkotásainkba, mint saját magunkat.És a babákra ez hatványozottan igaz, mert ott arcot is kell adni, nem csak formát, szint, stilust, mint mondjuk az ékszereknél, vagy táskáknál, vagy stb.
Erabera arcát nem ismerem, de a babái kedvesek, bájosak, arisztokratikusak és ezt meriteni kellett valahonnan.(A képet erabera blogjáról vettem,ugye nem baj?)

4 megjegyzés:

  1. Jajh...megleptél kedvességeddel Artemisz.
    Bááár így lenne:) A helyzet viszont az, hogy nem véletlenül nem látod a "képem":)
    A babákban gyermekkori álmodozásaim elevenednek meg....tehát sajnos én -bár nagyon örülnék neki- nem vagyok bájos, sem arisztokratikus..kedves talán néha.
    Amúgy mostanában kezdem kapiskálni, hogy a pillanatnyi érzelmeim talán tényleg az arcukra pingálom. Hangulathoz tudom őket kötni.(ez akkor készült, amikor örömömmel és várakozással telve ültem le alkotni, amaz, pedig, amikor kicsit szomorkás voltam).
    Majd egyszer saját -gömbölyű- orcám is meg kell mutassam...de magammal kevésbé vagyok jóban, ami a külcsínt illeti:)

    VálaszTörlés
  2. Hát én most olyan jókat mosolyogtam, bár lehet te nem erre szántad a gondolataidat.
    Ha nem a külcsint rakjuk rá, hát a belsőnkből meritünk, de szerintem mindenképp magunkból.
    Kiváncsian várom a "gömbölyű" orcád megjelenését !

    VálaszTörlés
  3. Aranyos vagy..itt-ott kisomolygok a "dzsungel jótékonyan takaró liánjai közül":
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=200144026698284&set=a.184179234961430.40138.100001080645793&type=1&theater

    VálaszTörlés
  4. Oh, bepötyögem ezt a hosszú kódot, gondoltam beenged a facebook igy regisztrálatlanul is. De nyilván nekem csak az induló oldalakat mutatja.
    A végén majd mégis csak regisztrálok, kéri az én lelkem is a facebook.
    Igyesen nem sikerült meglesnem téged, bár dzsungelt azt találtam.

    VálaszTörlés