2011. március 1., kedd

Akciózom,emlékezem

Egy éves a Meska boltom,mondhatnánk,nem nagy idő.De azért egy év alatt rengeteg minden történhet,talán nagy része észrevétlenül folyik el,mégis minden épit,formál,alakit.Ha nem vesszük észre,akkor is.
Tudatosabb lettem,az biztos,mármint az alkotással,értékesitéssel kapcsolatban,de nem tudom,hogy ez jó-e.Még elevenen él bennem az emlék és a hangulata,hogy mennyire öntudatlanul értek el a formák,amiket azután létrehoztam.És nem tudok menekülni a gondolattól,hogy éppen ez az öntudatlanság kellett ahhoz,hogy létrejöjjenek.Nem formáltam,nem alakitottam,nem terveztem,csak jöttek.
Megünnepelve ezt az egy évet,egész március hónapra akciót terveztem a Meskán,vagyis véletlenszerűen csökkentett áron érhető el egy-egy ékszer az akciós polcomon.
És mutatok egy képet egy medálról,ami még egészen az elején készült,mi más lehetne a neve,mint harmónia.

6 megjegyzés:

  1. Te jó ég! Már egy év eltelt?
    Mit gondolsz, ez a "Harmónia" szeretne engem? Mert én szeretném Őt! :) Lehet az enyém?

    VálaszTörlés
  2. Reggel beneztem, es gondoltam adok egy napot magamnak, igy szoktam sokszor, kiveve , amikor nem:)
    Ugy latom lekestem, pedig most este akartam ezt a harmoniat egy szinben illo fulbevaloval.
    Mit gondolsz lekestem?:)vagy libuccal licitalunk:)
    Vagy csak keressek valami mast magamnak? Minden valasz, megoldas erdekel:)

    VálaszTörlés
  3. Húú,lányok,most igazán meg vagyok lepve,erre nem gondoltam!
    Kedves Kati!Hogy melyik ékszer kihez illik,ott már nekem véget ér a fantáziám,esetleg ha élőben ismerem a leendő tulajdonost,akkor van valami gondolatom.Tényleg szeretnéd őt?
    Kedves Ágnes!Jópofa ötlet a licitálás,de nehogy ilyet csináljatok,mert nagyon zavarba jövök!
    Ha érdekel,készitek hasonlót,vagy,ha van valami elképzelésed a formáról,akkor olyat.Persze mindenképpen zöld szinben.

    VálaszTörlés
  4. Ha egyetértetek velem, lenne egy áthidaló javaslatom: Marianna, készítesz még egy Harmóniát -vagy valami nagyon hasonlót-, és én nagyon örülök annak a tudatnak, hogy valaki a Föld másik felén ugyanolyan Tőled való ékszert visel, mint én. Megoldható?
    Mit szóltok?

    VálaszTörlés
  5. libuc az otlet tokeletes:)hogy erdekesebbe tegyem, a forma legyen olyan, amilyennek kiolvasol, amikor olvasol engem kedves Mariann:)es fulbevaloval kiegeszitve kerem szepen,amit mar most koszonok elore!
    Semmi zavart nem akarok okozni, tetszeni fog, mert Te latsz igy, nem en kepzelem magam..tudom, hogy ertesz:)

    VálaszTörlés
  6. Lányok,ezt nagyon szépen megoldottátok!

    VálaszTörlés