2011. március 3., csütörtök

Labirintus

Még egy kis visszatekintés: szóval nagy elszántsággal és nagy bizonytalansággal kezdtem neki a meska boltom feltöltésének egy évvel ezelőtt.Persze a férjem is kiváncsian ült a gép elé munkából hazaérve,hogy megnézze mit műveltem aznap.Beszámoltam,hogy mit töltöttem fel,ő pedig hiába kereste,nem találta.Arra gondoltam,valamit biztosan rosszul csináltam és vajon ki tudom-e javitani,de mire a géphez értem,már tudtam hol keressem.Az eladott termékek között!
Nagyon kedves és lelkes első vásárlóm volt,aki később még visszatért,hogy még meritsen az általam kreált ékszerekből.Lemérni nem tudom,de biztos vagyok benne,hogy ez nagyon sokat segitett nekem az indulásnál.
A labirintus nyaklánc egy komplikált ékszer,kanyargós ónutak,üveg kikötők összevisszaságban,véletlenszerű rendben.

2 megjegyzés: